SAFEQ

Kontrolowanie, zabezpieczanie, skalowanie i optymalizowanie usług drukowania w organizacji

Zarządzanie
Drukowanie
Skanowanie
Kopiowanie

YSoft SafeQ jest zintegrowanym rozwiązaniem zarządzania drukiem, które można bezproblemowo zintegrować z drukarkami firmy Xerox w celu wykorzystania ich zalet, aby całe środowisko drukowania było bardziej inteligentne, kontrolowane, bezpieczne, produktywne i ekonomiczne.

Korzyści

  • Szczegółowe śledzenie zmniejsza koszty drukowania – scentralizowane, kompleksowe raportowanie każdego wydruku, kopii i skanu umożliwia kontrolowanie kosztów w organizacji.
  • Uproszczone przepływy zadań umożliwiają użytkownikom drukowanie, kopiowanie i skanowanie za pomocą łatwych w obsłudze menu dotykowych na dowolnej drukarce w całej organizacji.
  • Większa produktywność – użytkownicy mogą drukować na najdogodniejszej drukarce w organizacji i zdalnie wysyłać zadania drukowania za pośrednictwem funkcji Drukowanie mobilne.
  • Wielopoziomowe księgowanie projektów umożliwia przypisywanie zadań do klientów lub działów w celu dokładniejszego rozliczania i planowania wydatków.
  • Uwierzytelnianie użytkowników i bezpieczne drukowanie chroni poufne dane i pomaga zapewnić zgodność z przepisami.
  • Korzyści dla środowiska obejmują zmniejszone zużycie papieru i tonera oraz możliwość śledzenia zmniejszonego użycia zasobów naturalnych.
  • Łatwe administrowanie za pomocą scentralizowanego zarządzania w całym środowisku drukowania – od wdrożenia do ustawiania reguł, ról i uprawnień.

Kluczowe funkcje

  • Print Roaming umożliwia bezproblemowe drukowanie w dowolnym miejscu i czasie. Niezależnie od budynku, uczelni, miasta czy kontynentu, do którego podróżujesz, Twoje zadania drukowania będą dostępne i odpowiednio zabezpieczone.
  • Drukowanie oparte na regułach umożliwia ustawianie zasad drukowania w organizacji na podstawie dostępności użytkowników i zarządzania drukowaniem w firmie.
  • Uwierzytelnianie zapewnia bezpieczny dostęp do drukarek i kopiarek. Tylko uwierzytelnieni użytkownicy mają dostęp do tych urządzeń.
  • Raportowanie zapewnia skonsolidowane i szczegółowe raporty dla poszczególnych użytkowników, działów i/lub urządzeń, co pozwala ustalić przypisanie kosztów, zużycie, wykorzystanie i wydajność Twojego środowiska drukowania. Dostęp do wstępnie zdefiniowanych lub niestandardowych raportów jest łatwy i można je wyświetlać za pośrednictwem Internetu lub jako dokument programu MS Excel.
  • Drukowanie mobilne umożliwia bezproblemowe i bezpieczne drukowanie mobilne i internetowe z każdego urządzenia (smartfony/iPady/laptopy) bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania i sterowników drukarki.
  • Zarządzanie skanowaniem zapewnia proste i bezpieczne skanowanie do wiadomości e-mail lub wstępnie zdefiniowanego folderu za pomocą jednego kliknięcia. Przepływy zadań skanowania można dostosowywać i bezproblemowo integrować z istniejącymi procesami biznesowymi.
  • Środki i rozliczenia to samoobsługowa metoda płacenia za wydruki stosowana w instytucjach edukacyjnych i punktach usługowych. Ta funkcja dodaje kolejny wymiar do raportów drukowania, przydzielając koszty do określonych klientów i projektów, umożliwiając ich śledzenie i naliczanie.
  • Profesjonalne usługi zapewniają jednolity projekt, dostarczenie i wykorzystanie pakietu rozwiązań YSoft SafeQ za pośrednictwem naszej ustandaryzowanej struktury zapewniania najwyższej sprawności operacyjnej w skali globalnej (Global Operational Excellence, GOE).
  • Subskrypcja oprogramowania oferuje niski koszt początkowy rozpoczęcia korzystania z rozwiązania YSoft SafeQ, gdzie płacisz tylko za liczbę używanych urządzeń.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij