Kontrakt serwisowy.
Jak działa kontakt serwisowy?
Umowa obejmuje kompleksową opiekę serwisową i gwarantuje utrzymanie urządzeń w doskonałym stanie technicznym.
Masz naszą gwarancję, że każde urządzenie znajdujące się w kontrakcie będzie sprawne – nawet jeśli okres ochrony gwarancyjnej producenta już się zakończył.
Kontrakt serwisowy pozwala na rozliczanie w cyklu miesięcznym wyłącznie na podstawie wykonanych kopii czy wydruków. Ustalona w umowie cena za „kopię” zawiera wszystkie koszty związane z obsługą urządzenia dlatego Klient nie musi się martwić praktycznie o nic.
Co zyskujesz?
Wszystkie urządzenia mogą zdalnie przekazywać informacje o stanie liczników, poziomie zużycia materiałów i części czy swoim stanie technicznym.
Pozwala to na szybszą reakcję w przypadku awarii i co ważniejsze pozwala przewidywać i prewencyjnie zapobiegać usterkom. Zdalna komunikacja umożliwia też automatyczne uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych bez konieczności angażowania użytkownika.
Opcji rozliczeń jest wiele:
Stały ryczałt
Dodatkowe „Paczki”
Koszt za wykonane kopie
Niezależnie od sposobu rozliczania w ramach opłaty serwisowej gwarantujemy:
Najszybszy czas reakcji
Profesjonalną i szybką opiekę serwisową w razie awarii urządzenia (czas reakcji do 4 godzin)
Stałość i przewidywalność kosztów
Stałą opłatę za kopię oraz przewidywalne koszty miesięczne
Utrzymanie doskonałego stanu urządzeń
Okresowe przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń potwierdzone wpisem do książki serwisowej
Brak dodatkowych kosztów
Bezpłatne dojazdy. Zero dodatkowych kosztów w wypadku stałych napraw i nieprzewidywalnych awarii
Sprawność urządzeń
Sprawne urządzenie drukujące przez cały okres obowiązywania kontraktu
Brak problemów z eksploatacją
Zero problemów z dostępnością, ceną i terminami dostaw materiałów eksploatacyjnych