SERWIS

Najszybszy czas reakcji na twoje zgłoszenie

Serwis zakupionych oraz dzierżawionych urządzeń

Wysokiej klasy urządzenia drukujące to jeszcze nie wszystko, czego potrzebuje Państwa firma?
Doskonale o tym wiemy i dlatego oferujemy niezawodny serwis, który jest gwarancją bezpieczeństwa i ciągłości pracy. Dziś usługą serwisową jest nie tylko przegląd urządzenia, czy wymiana części, ale także dostosowanie i instalacja programów niezbędnych do korzystania z systemu zarządzania drukiem. Nowoczesne rozwiązania takie, jak zdalny dostęp do drukarek oraz oprogramowanie do zarządzania drukiem, znacznie usprawniają pracę serwisantów oraz odciążają działy IT naszych Klientów. Usługę serwisowania oferujemy również w pakiecie z dzierżawą urządzenia.

Nasz serwis to:
czas reakcji serwisu na zgłoszenie to 4 h
dostawa materiałów eksploatacyjnych np. tuszy oraz tonerów w 24h
regularne przeglądy kopiarek, kolorowych drukarek laserowych i innych urządzeń drukujących – infolinia serwisowa
urządzenie zastępcze w razie naprawy trwającej ponad 72 godziny

Pamiętaj, że serwisujemy wszystkie urządzenia drukujące. Zarówno te, które kupiłeś jak i te, które od nas dzierżawisz.

 

Decydując się na serwis naszej firmy, oddają Państwo swój sprzęt w dobre ręce. Wiedzę ekspercką zdobywamy pracując z urządzeniami drukującymi od ponad 20 lat, dlatego oferowane przez nas usługi są na najwyższym poziomie. Potwierdzeniem najwyższej jakości jest między innymi tytuł “Xerox Premium Serwis Partner”.
Nasi technicy każdego dnia korzystają zarówno z wieloletniego doświadczenia, jak i najnowszych osiągnięć technologii.

Kontrakt serwisowy to najwygodniejsze rozwiązanie

Kontrakt serwisowy to gwarancja profesjonalnej konserwacji Państwa urządzeń drukujących. Czas reakcji naszego zespołu serwisowego to 4 godziny, niezależnie od tego czy jest to serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Przy każdej naprawie, gdy jest to konieczne, udostępniamy urządzenie zastępcze.

 

Jak działa kontakt serwisowy?

 

Opcji jest wiele. Na przykład ustalamy stałą opłatę ryczałtową, która jest dostosowana do Państwa potrzeb. Inna możliwość: ustalamy niski ryczałt i po jego przekroczeniu dokupujesz kolejne „paczki” serwisowe. Trzecia możliwość polecana klientom, którym trudno oszacować miesięczną liczbę wydruków -rozliczamy się według miesięcznej liczby wydruków.

Niezależnie od sposobu rozliczania w ramach opłaty serwisowej gwarantujemy:
Profesjonalną i szybką opiekę serwisową w razie awarii urządzenia (czas reakcji do 4 godzin)
Okresowe przeglądy urządzeń potwierdzone wpisem do książki serwisowej
Sprawne urządzenie drukujące przez cały okres obowiązywania kontraktu
Stałą opłatę za kopię
Przewidywalne koszty miesięczne
Zero dodatkowych kosztów w wypadku stałych napraw i nieprzewidywalnych awarii
Zero problemów z dostępnością i ceną materiałów eksploatacyjnych

 

Statystyka

  • Klienci wybierający kontrakt serwisowy 55%
  • Klienci przedłużający okres trwania kontraktu 80%
  • Nieplanowane naprawy urządzeń objętych kontraktem 2%
  • Dostępność urządzenia w okresie trwania kontraktu 98%

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij