Czy firma zajmuje się również utylizacją oraz niszczeniem dokumentów? Jeśli tak to co dzieje się ze zniszczonymi dokumentami?

Nie, nie oferujemy usług utylizacji i niszczeniem dokumentów.

Czy mogę skontaktować się z Państwa firmą w celu uzyskania fachowej porady odnośnie wyboru i zakupu urządzenia?

Tak, nasi doradcy chętnie udzielą niezbędnych informacji oraz pomogą z doborem urządzeń.

Czy Państwa firma udziela również szkolenia wstępnego w zakresie obsługi urządzeń?
Jeśli tak to czy jest ona odpłatna? 

Tak, podczas instalacji urządzeń nasz technik udziela szkolenia wstępnego w zakresie obsługi urządzenia. Takie szkolenie obejmuje na przykład instruktaż jak uzupełnić materiały eksploatacyjne, jak usunąć zacięcia papieru i inne praktyczne kwestie z zakresu obsługi urządzenia. Taka usługa jest u nas bezpłatna. 

Czy w ramach zakupu firma udziela również usług serwisowych?
Jeśli tak to czy są one odpłatne? 

Tak, nasza firma zapewnia również obsługę posprzedażową. W naszych szeregach pracuje wielu wykwalifikowanych oraz certyfikowanych inżynierów serwisu. Takie usługi, jeśli nie wynikają z zobowiązań gwarancyjnych są odpłatne.

Czy działania firmy poparte są certyfikatami? Jeśli tak jakiego rodzaju są to certyfikaty? 

Tak, posiadamy szereg certyfikatów od tych partnerskich przez techniczne aż do ISO.

Czy firma współpracuje z firmami partnerskimi z branży? Jeśli tak to jakimi? 

Tak, dzięki takiej współpracy możemy zaoferować usługi na terenie całego kraju.

Czy firma oferuje również oprogramowanie do zarządzania drukiem? Jeśli tak to jakiego rodzaju jest to oprogramowanie? 

Tak, nasza firma oferuję rozwiązania do zarządzania drukiem. Są to systemy takie jak UniFlow czy PaperCut.

Czy firma oferuje również transport zakupionych urządzeń? Czy jest on bezpłatny?

Tak, w ramach zakupu urządzeń oferujemy transport oraz instalację i jest to usługa bezpłatna. Przy mniejszych urządzeniach do samodzielnej instalacji należy doliczyć koszty wysyłki.

Gdzie mieści się główna siedziba firmy? 

Adres głównej siedziby firmy to: 03-310 Warszawa; ul. Odrowąża 15.

Czy firma posiada oddziały? Jeśli tak to gdzie?

Poza główną siedzibą firmy w Warszawie przy ul. Odrowąża 15 posiadamy również oddziały:

08-110 Siedlce; ul. Starowiejska 99
20-481 Lublin; ul. Karola Olszewskiego 2b.

W jakich godzinach jest czynna infolinia serwisowa?

Nasza infolinia serwisowa jest czynna od poniedziałku do piątku  w godzinach 8:00 – 16:00.

Jaka jest długość gwarancji udzielonej na zakup urządzeń?

Okres gwarancji urządzeń może być różny w zależności od typu urządzenia. Zazwyczaj jest to okres 36 miesięcy. 

Czy dostępne oprogramowanie do urządzeń umożliwia automatyczne uzupełnianie zapasów materiałów eksploatacyjnych?

W zakresie dostarczania materiałów eksploatacyjnych do naszych klientów, staramy się działać proaktywnie. Wykorzystujemy w tym celu specjalistyczne oprogramowanie. 

Czy firma w ramach zakupu urządzeń zajmuje się również odbiorem zużytych materiałów i starych urządzeń?

Tak, pod warunkiem, że są to materiały oraz urządzenia wprowadzone na rynek przez naszą firmę.

Czy w ramach gwarancji firma udostępnia również urządzenia zastępcze na czas naprawy zepsutego urządzenia?

Usługa ta jest dostępna w przypadku umowy dzierżawy lub umowy serwisowej.

Czy w firmie istnieje możliwość wzięcia urządzenia w leasing?

Nasi klienci mają możliwość dzierżawy urządzeń.

Czy istnieje możliwość uzyskania raportów zawierających historię zgłoszeń serwisowych oraz realizacji dostaw materiałów?

Tak, na życzenie klienta.

Czy w ramach współpracy z firmą istnieje możliwość zdalnego monitorowania urządzeń?

Tak, istnieje taka możliwość. 

Jakie marki urządzeń do sprzedaży oferuje firma?

Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem urządzeń firm Canon i Xerox.

Czy konsultacja odnośnie wyboru odpowiedniego urządzenia i oprogramowania jest odpłatna?

Zarówno konsultacja jak i audyt urządzeń wykorzystywanych obecnie przez klienta jest bezpłatny.

Czy istnieje możliwość wynajęcia urządzeń drukujących w celu sprawdzenia ich efektywności działania?

W zależności od dostępności modelu istnieje możliwość wypożyczenia urządzenia do testów.

Jaki system płatności jest dostępny w Państwa firmie? 

Czy koszt liczony jest od strony czy istnieje możliwość odpłatności miesięcznej?

Jaki jest czas oczekiwania na przyjazd serwisu od czasu zgłoszenia usterki?

Zawsze staramy się reagować jak najszybciej na potrzeby naszych klientów. Najczęściej działamy w formule next bussines day, lecz gdy jesteśmy związani z klientem umową serwisową zobowiązani jesteśmy do przestrzegania czasów reakcji na poziomie 4 h.

Jakie korzyści uzyska moja firma z zastosowania oprogramowania MPS ? 

Czy są one poparte liczbami?

Czy mogę na maila otrzymać ofertę cenową z urządzeniami?

Tak, oczywiście! W celu dobrania odpowiedniego rozwiązania wpisującego się w potrzeby firmy, zalecamy wcześniejszą rozmowę z naszym doradcą.

5/5 - (8 votes)